Morgondagens middag.

Hade verkligen sett fram emot premiärmatlagning ikväll, men innan man är färdigjobbad, färdighandlad och väl hemma är ju klockan alltid så mycket. Därför fick det bli oglamourösa färdiga potatisbullar till middag idag. Däremot förberedde jag morgondagens middag efter det för att jag inte kunde hålla mig längre. Ett recept ur en av alla mina kokböcker, (råkade ju samla på sådana ett tag😅). 
Gratinerad cannelloni, färska lasagneplattor fyllda med salsiccia, ricotta, bladpersilja och parmesan. Över det en hemkokt tomatsås toppat med mer parmesan som ska gratineras imorgon. Det var lika roligt att laga mat i det här köket som jag trodde. 😀

Kommentarer
Postat av: mamma

Ser jättegott ut

Svar: Vi hoppas att det är det också 😊
Jennifer Arvidsson

2016-05-10 @ 22:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0