Barnsligt nöjd.

Igår kaklade vi väggen. Som vi diskuterat och funderat fram och tillbaka mellan vanligt vitt kakel eller tegel, något diskret eller markant. Det blev teglet, vilken himla tur! Jag är verkligen barnsligt nöjd, min föreställning var bra men inte såhär bra. Helt klockrent känns det, och Jonas börjar vara less på mitt tjat om hur snyggt jag tycker det blev. 😅
Det är dock inte fogat än, vi har köpt hem en ljusgrå fog men nu tycker jag att färgen som är på fixet passar rätt bra. Så eventuellt får vi köpa en annan fogfärg imorgon. 😊
Kan nästan inte titta mig nöjd, vilken enorm skillnad mot den blå hemska historien som satt där innan! 😍

Kommentarer
Postat av: Mona

Va snyggt de blir😊

Svar: Ja jag tror det kommer bli ännu roligare att laga mat nu 😉
Jennifer Arvidsson

2016-05-07 @ 08:51:10
Postat av: Frida

Men wow. Skitsnyggt! :)

Svar: Tack, det blev verkligen över förväntan till och med 😊
Jennifer Arvidsson

2016-05-09 @ 12:15:27
URL: http://friiiiiiida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0