Produktiv tisdag.

Vi började med att vardagslyxa efter jobbet i det underbara vädret. Vi slog oss ner på Winston Sail och åt middag i strålande sol och låtsades att vi hade semester.
Väl hemma blev det målning av tak ute på inglasningen där mamma kämpade hela helgen med att måla vitt runt fönstren och måla den röda panelen vit. Efter det såg taket brunt ut, en strykning till så är det finemang det också.

Medan jag målade fick Jonas till sänggaveln nere i sovrummet. Jag tvättade upp den gamla dörren häromdagen, den var inte ren efter sina år på logen hemma i Sund. Mamma gissade på att den säkert stått där i 40-50 år, och då får jag nog säga att den gör sig bättre där den sitter nu. Ändå är den inget annat än tvättad, varken slipad eller ny färg har den fått. 👍🏼 Jag är väldigt nöjd över mina sänglampor också, gud vad jag ska läsa i deras sken "när jag får tid". 😅 Så länge nöjer jag mig med att de är makalöst snygga, det känns gott nog. 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0