Lofsdalshelg.

Helgen har spenderats i Lofsdalen. Vädret blev över förväntan och idag hade vi en väldigt fin eftermiddag i backen. Vad jag kan minnas blev det här första gången jag testade åka slalom sen jag opererade mitt knä. Var lite fundersam på om det skulle kännas konstigt eller svagt, men det gick hur bra som helst. Dock SÅ trött i benen nu, både lår- och vadmuskler, men det var riktigt roligt! Väldigt lite folk i backarna också, guld värt att slippa köa till liftarna och ha folk omkring sig i backarna. 

Fäbovallslunch med raggmunk och fläsk. 






Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni verkar ha haft en mysig helg

Svar: Ja det var det verkligen :)
Jennifer Arvidsson

2016-02-02 @ 11:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0