Hej vardagen!

Så var det då dags, det ökända januari. Inte favoritmånden i mitt yrke, särskilt inte med förebredelser bestående av två veckors ledigt. Däremot har de två veckorna varit en väldigt bra uppladdning rent energimässigt, och trots den höga belastningen som nu väntar måste jag ändå säga att det just nu känns som en lite rolig utmaning att försöka ro allt i hamn. 

Jonas ligger för tillfället och sover i soffan (på min plats?!) med feber och halsont. Vad passade då bättre än att Ice Age 4 går på teven, yes! Smakar det snor när du dricker genom snabeln? 


Kommentarer
Postat av: Frida Fjellner

Åh, finns det en Ice Age 4?! Den måste vi leta rätt på! 😁 Trist att Jonas blivit sjuk .. Krya på honom!

Svar: Jajamän, jorden skakar loss. Ska eventuellt även komma en femte i år 😀 Det ska jag hälsa, hoppas ni får hålla er friska! Kram
Jennifer Arvidsson

2016-01-05 @ 18:15:22
URL: http://friiiiiiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0