Det tar sig.

Renoveringen i sovrummet tar sig, dag för dag hinner vi lite framåt och i helgen är planen att hinna tapetsera om allt spackel och all grundfärg kommer på plats som det är tänkt. Vi kör på konceptet att jag gör det som inte kommer synas, (alltså grundmåla väggarna där det blir tapet) medan Jonas får måla fondvägg och sånt snyggt jobb. Teamwork! 😅
Kan vara så att jag ångrar den bilade panelen lite, den kanske skulle ha varit vanligt slät. Men i så fall är det ju bara att dra över den med en heltäckande färg och då få bort det "fläckiga". Men med möbler och rätt belysning tror jag vi får ihop ett väldigt mysigt sovrum när allt är klart. 😊 Det är roligt med något lite eget och annorlunda också, vitt och vitt och vitt är ju fint, men inget nytt precis. 

Kommentarer
Postat av: Marie

Å jösses så rent å fint ni har runt er när ni renoverar. Kan messa en bild så ni får se hur Olle har det just nu!
Å vad fint det blir med väggen! Jättesnyggt!

Svar: Ja men det är ju för att jag inte kan snickra och fixa, så jag dammsuger och plockar runt fötterna på Jonas medan han gör det som ska göras ;) Vill av någon anledning inte föreställa mig Olles reaktion om du skulle köra dammsugarn mellan benen på honom när han fixar 😉
Och tack, jag tror det blir bra när det är klart 😊
Jennifer Arvidsson

2016-02-27 @ 11:53:23
Postat av: Marie

Haha..nä, det är sant. Det är lika bra att hålla sig därifrån. Man är liks bara i vägen :)

2016-02-27 @ 12:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0