25 år!

Vilken mysig födelsedag och helg jag haft hittills. För att fira in halvvägs till femtio började Jonas med att bjuda ut mig på lunch igår. Därefter blev det ytterligare några timmars jobb innan vi åkte hemåt. På hemvägen plockade jag upp inte mindre än tre blombud! Väl hemma, fix inför att Mammsen, Pappsen, Tina och Emma skulle komma. De hade med sig maten, snittar och grillplocktallrik. Med lite bubbel och vin till det blev det en mycket bra middag. Därefter kaffe, likör, paketöppning, chokladfondue, sällskapsspel och surr. 
Tusen tack för alla fina gratulationer och presenter, vissa till och med långväga! Tack vare alla er nära och kära fick jag en fantstisk 25-årsdag! 

Bukett från en hemlig beundrare, som höll minen ungefär 15 sekunder när jag frågade om det var från honom 😘
En fantastisk bukett från mor och far!💐
Och en jättefin bukett från Gnarp! ⭐️
Snittar och bubbel 🍾
Och en massa annat gott! 

Idag var Emma och Emelie här på lite födelsedagsfika, så mysigt vi har när vi ses! Fick fina presenter och kvalitetstid när den är som bäst. 😘
Tjuvstartade ju firandet redan förra helgen i Stockholm med bästa Andrea. Där snackar vi också kvalitetstid, en oplanerad helg avsedd enbart för prat och mat. Fick en underbar present även då, supergod middag på Griffins Steakhouse! 😘
Vilka människor jag har i mitt liv, det är verkligen något att komma ihåg att vara tacksam över! ❤️

Kommentarer
Postat av: Marie

<3

Svar: 😘
Jennifer Arvidsson

2016-02-14 @ 12:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0