Julledigt.

Jag trodde aldrig det skulle hända, men till sist blev det torsdag och dags att gå på julledigt. Så efterlängtat och så skönt! 

Förra helgen hade vi en så mysig helg uppe i Malå. Så roligt att hinna umgås lite, det gav verkligen energi. Den värsta halkan i världshistorien drabbade oss på hemvägen, men det gick ju det också i en snittfart på 30km/h längre sträckor. 

Nu har jag precis avverkat lite tid på stan och fixat de sista klapparna. Att det alltid måste bli nåt kvar tills alldeles på slutet. Och att det alltid är så många människor som alltid har lite kvar tills alldeles på slutet. 🙄 (Förstår varför rea och liknande inte är nåt för mig, betalar hellre fullpris för att få vara relativt ifred). 

Snart går bussen hemåt, det får nog bli min nya grej då Jonas aldrig kan göra en normal arbetsdag nu för tiden. Men snart är det julledigt för honom också, det blir så skönt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0