Mitt i semestern.

Mitt i pågående semester och här är det stendött. Får jag skylla på att nya blogg-appen är värdelös så det är därför det inte blir av att skriva nåt? Det är en liten anledning i alla fall.

Kikar mest in för att tala om att jag lever ifall någon började undra, och för att konstatera att jag och Jonas firar 2 år i vårt fina lilla hus idag! 🍾👌🏼
Gud vad fort de två åren har gått, det går inte riktigt att hänga med i svängarna. Det får bli lite då och nu bilder nedan. Vi tycker inte att vi gjort så mycket under den här tiden men tänker man efter lite går det upp för en att det visst hänt en del. 😊


Kommentarer
Postat av: Mona

De ha visst hänt en del till de bättre på många ställen,rom byggdes inte på en dag

Svar: Nej det byggdes ju inte på en dag, så det känns ju bra 😊
Jennifer Arvidsson

2016-08-01 @ 17:34:37
Postat av: Marie

Ni har verkligen fått det jättemysigt :)

Svar: Tack, det känns som det tar sig lite eftersom 😊
Jennifer Arvidsson

2016-08-02 @ 10:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0