I skrivande stund.

Igår kom köket!! Så vi roade oss med att bära in sjuttioelva kartonger med diverse köksinnehåll när jag kom hem från en mycket trevlig stadsvandring med jobbet. Imorgon kommer golvet och ikväll har vi lånat hem en golvslip. Det gamla trägolvet som låg under det vi rev bort var ganska skrovligt och ojämnt, så vi slipar av det ett varv med tanke på att det nya golvet i vinyl blir lite mjukare. Hela det brukbara köket finns nere i källaren nu, och som ni ser, här uppe är det tomt. Dock inte så länge till hoppas jag 😊 
Trist att det blev så himla lång väntetid på bänkskivan, den kommer i början av maj vilket är mycket längre än de sa att det skulle ta. Men den som väntar på nåt gott 👌🏼



Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vad det kommer bli snyggt 😊 Possposs

Svar: Jag tror det jag med 😊 Possposs
Jennifer Arvidsson

2016-04-14 @ 20:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0