Hösthelg.

Helgen har bjudit på diverse olika saker. Jonas var i Stockholm fredag-lördag på kick-off så jag passade på att lyxa till det med sushi och målning i gamla hallen på fredagskvällen.


Sen har jag även bakat en kaka, putsat och bytt gardiner i de fönster som jag har höstgardiner till. Jag har sytt om ett kuddfodral och bytt till höstfärger i soffan. Jag har plockat in vackra blommor och skördat min lök. 





Vi har även monterat vår nya garderob i gamla hallen och det blev så himla bra!😊 Ny färg på väggarna och uppfräschat vitt i taket blev också lyckat. 

Tror helgen kan sammanfattas som effektiv!

Kommentarer
Postat av: Frida Fjellner

Oj så flitiga! 😊 Blev ju superfint! 👌

Svar: Ja det blev en bra helg ☺️ Vi är jättenöjda 👍🏼
Jennifer Arvidsson

2015-09-06 @ 20:58:32
URL: http://friiiiiiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0