Vardagslyx.

Jobbet har lugnat ner sig väldigt mycket, nu har jag återgått till mina vanliga ekonomiarbetsuppgifter vilket känns väldigt skönt och mer bekvämt än projektet jag suttit i de senaste månaderna. För er som inte hängt med i svängarna har jag suttit med och implementerat ett nytt fakturasystem, en väg som varit allt annat än rak. En riktig utmaning men också en väldig erfarenhet både av projektarbete och samarbete mellan olika parter. 

Att jobbet flyter på lite bättre togs till vara på snabbt, vardagslyxade lite med Emma idag och käkade middag nere på stan. Alltid lite mysigt att babbla om allt mellan himmel och jord i några timmar. 😘

Nu är det bara en arbetsdag kvar och sen har jag klarat av första långveckan efter de fyra kortveckorna jag lagt bakom mig. Tjihooo, full fart mot helgen och finvädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0