Fåtöljen på plats.

Dagarna går och går, veckorna rusar och helgen märker man knappt av. Idag blev det lite nytta gjort här hemma när mamma styrde upp omplantering av alla blommor. Vissa hade rötterna lite här och där så tror alla blommor andas ut i sina luftiga lerkrukor nu. Fåtöljen som jag fått i tidig födelsedagspresent står också på plats. Tror jag bara kommer se Jonas fötter nu för tiden när jag sitter i soffan själv, han verkar gilla det där hörnet. Pappa hamnade också där förut idag så det känns som den kommer bli använd. Mysigt med ett litet läshörn, det enda som fattas är att få elda i öppna spisen.




Fick så fina tulpaner av mamma och pappa när de kom igår. Helt klart en av mina favoritblommor!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygg Karl på mittenbilden.

2014-02-02 @ 23:28:11
Postat av: Marie

Plura?

Svar: Skulle kunna va ;)
Jennifer Arvidsson

2014-02-03 @ 10:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0