Efter en lång dag..

..av hårt slappande är det skönt att koppla av. Lite så har det varit idag! Det har varit så gott som storm här så pimpel på sjön blev som aldrig ett alternativ. Istället har vi hejat fram Sverige till en OS-final och myst i stugvärmen med en sprakande eld hela dagen. 

Ikväll firas min födelsedag lite i efterskott, därav en väldigt mumsig meny som mamma planerat. Till förrätt blev det gratinerad hummer med en god champagne vilket var otroligt gott och kändes lite extra lyxigt. Till varmrätt blev det helstekt oxfilé med blandsvampstuvning, klyftpotatis, varm sparris och blomkål med ett gott rött. Nu blir det paltkoma resten av kvällen med fortsatt mys. Tänk att man alltid får må så gott i Gäddede. 





Kommentarer
Postat av: Marie

Ja, tänk OM man nån gång kunde bli bjuden på den menyn..det vore nått! Men det är väl bara VIP som får smaka på det där goda...:(

Svar: Nej det tror jag nog inte, men man måste ju ha tid att åka dit det bjuds också.
Jennifer Arvidsson

2014-02-21 @ 22:55:05
Postat av: Marie

Nästa gång vill jag veta minst 1 månad innan så tar jag mig tid och kommer;)

Svar: Det låter bra det ;)
Jennifer Arvidsson

2014-02-22 @ 10:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0