Det 23.e året.

Så var mitt tjugotredje år påbörjat vilket inte alls känns så tokigt. Efter en intensiv dag på jobbet blev det en snabb middag. Vi var barnvakt till Elly en liten kortis och tog en promenad med henne innan Emma och Måns-Erik kom på lite födelsedagsfika. Fick den breda varianten av den fina Sagaform-vinkaraffen med träkork, tusen tack för det! Nu återstår en stund i soffan för att slappa lite, sen lite välbehövlig sömn. Tack för gratulationerna som både kommit på jobbet, ringts, smsats och facebookats, kram till er!

Får även tacka Tina och Emmsen för den fina blombuketten, det är allt lyxigt att få blommor via bud. 

Dagen bjuder även på ytterligare en liten anledning att fira, min nuvarande anställning på Deloitte drog igång 12 augusti vilket innebär att jag nu avverkat mina 6 första månader och därmed provanställningen. Jag njuter därmed lite av att ha en tillsvidareanställning från och med nu, det känns så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0