Mer rensning.

Vi har ju tagit tag i lite rensning här hemma. Min kaosgarderob är ett minne blott och ikväll är det papperskaos i sovrummet. Jag är ju lite tuktad av min kära mor, släng aldrig ett papper! Att de spar allt för att de har ett jordbruk har jag aldrig riktigt tänkt på. Jag har också noggrant sparat varenda liten kurslitteraturfaktura. Nu ska allt onödigt bort, så man har en chans att hitta de papper som faktiskt är viktiga när det behövs. Men det känns lite trist att göra sånt här en ledig kväll hemma, rätt likt det jag gör på dagarna bara det att jag inte får en krona för det nu. 




Kommentarer
Postat av: Frida

Trist, men ack så skönt när det är gjort! :)
Vi rensade pärmar nu efter flytten och fy sjutton vad mycket papper man sparar i onödan .. Typ kvitton från 2003, vad gör dom för nytta i en pärm nu kan man ju undra? Hihi ;D

2013-10-15 @ 20:15:02
URL: http://friiiiiiida.blogg.se
Postat av: Jennifer

Ja det är ju det! Haha ja det kan man verkligen undra, man sätter in dem och tittar inte på dem igen förrän man slänger dem ;)

2013-10-15 @ 20:26:45
Postat av: Sofie

Hur går det för Jonas att skiljas från gamla prylar? Eller står flyttkartongerna näst på tur? kram

Svar: Inte så bra... Men det förväntade jag mig inte heller ;) kram
Jennifer Arvidsson

2013-10-25 @ 09:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0