Bonde.

Man kanske skulle skola om sig till bonde.. Kurs i Stockholm väntar imorgon och det är väl ett enda stök. Prova kläder, putsa skorna, hänga fram kavajen. Kliva upp i tid så man hinner göra nåt mer åt frillan än en knut mitt oppepå. Sen är det väl dags att sova eftersom flygtaxin hämtar mig 06:05 imorgon. Och all ansträngning bara för att konstatera att man ändå både känner sig och ser ut som kusinen från landet bland alla andra. Jag säger då det, tur man inte är så märkvärdig och bryr sig så himla dant. 


Kommentarer
Postat av: Marie

Jobbigt att avgöra vilka mjukisbrallor man ska ha när man är bonde. Å sen fundera om det överhuvudtaget är nån ide att borsta håret. Å sen får man aldrig åka flygtaxi heller...så om jag får ge ett gott råd...bli inte bonde!!

Svar: Haha nej det finns väl för- och nackdelar med allt, som vanligt ;)
Jennifer Arvidsson

2013-10-24 @ 22:09:12
Postat av: Andrea

Jättefin outfit, även om det känns väldigt ojenkan;) du kommer stråla med momsen imorrn!

Svar: Haha tacktack, men som sagt, jag blir inte obekvämare än sådär ;) men till sist kanske jag lär mig, det kan ju vara lite skoj att piffa till sig lite ibland också. Om det är långt mellan gångerna... ;)
Jennifer Arvidsson

2013-10-24 @ 22:10:08
Postat av: Sofie

Super stiligt! Hon kan om hon vill ;)

Svar: Haha, tackar, det kan nog ligga nåt i det ;)
Jennifer Arvidsson

2013-10-25 @ 09:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0