Våra sex år.

Idag firar jag och Jonas vårt sjätte år tillsammans. Tänker jag tillbaka på de sex åren känns det helt fantastiskt hur mycket som har hänt sedan vi träffades och fram till idag. Jag är så glad för den tiden vi haft tillsammans och jag ser så mycket framemot att vi ska få fortsätta uppleva fler saker tillsammans. Du kompletterar mig och jag tycker att du gör mig till en bättre människa. Vi har lyckats åstadkomma ett fantastiskt team tillsammans och det är ovärderligt. Vännen, jag älskar dig. 




Kommentarer
Postat av: Jessica

ÅÅÅÅ finisar, Grattis så mycket! Kram :)

Svar: Taaack så mycket! :) Kram till dig!
Jennifer Arvidsson

2013-11-09 @ 16:39:30
Postat av: Frida Fjellner

Stort grattis till er! <3
Kram

Svar: Tack så mycket :) Kramar
Jennifer Arvidsson

2013-11-10 @ 09:28:05
URL: http://fridafjellner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0