Inte helt redo.

Idag kände jag mig inte helt redo för måndag. Jag är lite för trött och hade lite för bra kvalitetstid med Elina för att tycka att det var dags för en ny arbetsvecka igen. Däremot tar ju inte helgen hänsyn till det, den bara matar på ändå. Men om den här veckan liknar alla andra veckor är den också slut i en handvändning. Tiden går så fort! Och med tanke på det så börjar jag få lite smått ångest för julklappsinköpen, vi ligger betydligt sämre till iår än vad vi brukar göra. Men det brukar ju reda sig det med.


Har ni sett? Fasters nyaste fina tillskott, lilla Lua. Snart får jag snusa på henne och förhoppningsvis leka och busa lite med hennes stora storebror! Men man kan ju inte räkna med att man duger nu, det kanske är dags för tjejbaciller! ;)

Kommentarer
Postat av: Frida Fjellner

FÖRLÅT mig. Kom just på att jag inte svarat på ditt sms. Tänkte göra det när barnen somnat, men då kom det nåt annat 'ska bara' ivägen .. Inte min mening att dissa dig så totalt! :( Vi ser jättemycket framemot ert besök. Det ska bli så himla roligt!! :) <3

Svar: Nej men herregud, det är absolut ingen fara. Emil hade ju så lägligt namnsdag så när pappa pratade med honom fick jag veta sen att det funkade för er :) Så absolut ingen fara, förstår om du är trött nu när du har två busar att ta hand om. Jag ser också jättemycket framemot att komma upp, ska bli så roligt :) kram på er <3
Jennifer Arvidsson

2013-11-18 @ 11:20:30
URL: http://fridafjellner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0