Vilken kväll.

Tusen tack mamma och pappa för att ni är här och gör min helg. Fantastisk kväll i ett sommarhärligt Linköping. Underbar middag med så himla god mat på Gula Huset. Min förrätt bestod av grillad scampi på spett, pappa åt hummersoppa och mamma åt skagenrulle. Till varmrätt åt jag och pappa cognacsflamberad oxfilé med potatisgratäng och mamma åt planka i vanlig ordning! Till efterrätt blev det kaffe och glass med maräng. Detta på en uteservering bland massa andra sommarglada människor som njuter av denna kväll utomhus i stan. Det är sådant här man måste minnas de stunder som är lite mer grå.


Kommentarer
Postat av: Denise

Vad härligt du ser ut att ha det! Kommer du till Östersund för examen den femte? :) Ha det gött!

2013-05-18 @ 07:53:57
URL: http://dennigunn.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja när solen lyser och man har sällskap blir det ju inte så mycket bättre! Nej jag har en tenta här nere den sjunde, så det blir inget Östersund för mig förrän jobbet drar igång! :) Ha det så bra du med! :)

2013-05-18 @ 09:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0