Snurrigt.

Det har aldrig snurrat så mycket funderingar i mitt huvud och det har aldrig varit så många om och men att ta hänsyn till. "Vad vill jag?" är en svårare fråga än man kanske kan tro men någonstans känner jag att det kanske är dags att börja göra val utifrån hur man känner istället för utifrån vad som är smartast. Jag minns inte sist jag valde något för att jag verkligen ville det, istället har jag försökt vara förutseende inför framtiden och handlat efter det som borde vara bäst. Det bästa nu känner jag skulle vara att må riktigt bra, och därav blir tankarna lite svåra att hantera när jag aldrig haft den vinkeln i mina beslut innan. Knepigt, det är mycket att tänka på nu!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ett val från hjärtat brukar oftast vara det smartaste.

2013-05-22 @ 11:29:43
Postat av: Marie

Det som känns rätt i hjärta och själ (fast mest i magen faktiskt) är oftast det rätta..intuitionen! Eller lite poetiskt..när man är hungrig vill man ha mat för att må bra..inte fasen vill man bara känna lukten av den..typ!

2013-05-22 @ 12:20:12
Postat av: E

Att göra det man vill är det smartaste valet. Alla gånger! :)

2013-05-22 @ 17:15:12
URL: http://evdahlin.wordpress.com
Postat av: Jennifer

Ni har så rätt allihopa! Jag har bara aldrig jobbat så innan, ska nog börja med det från och med nu, det är på tiden! :)

2013-05-22 @ 21:23:10
Postat av: Ingela

Way to go Jennifer!!

2013-05-22 @ 22:31:18
Postat av: Ingela

Way to go Jennifer!!

2013-05-22 @ 22:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0