Det här suger.

Det värsta med att åka till Gäddede är att man alltid måste åka hem också. Jag hinner aldrig vara där uppe så länge att jag är nöjd och det håller nog alla i sällskapet med om. Det har varit en fantastiskt fin helg i alla fall. Våren ställdes tillbaka ett slag så jag hann göra det jag inte hann med hemma i Ramsjö medan jag var i Linköping, kratta löv, elda ris och plocka tussilagos. Jag känner mig tacksam över att nästa resa norrut också bär av till Gäddede men före det väntar lite skolplikt i Linkan. Flyger till Arlanda i eftermiddag och tar mig vidare med tåg därifrån, känns alltid lika knäppt att vakna och somna på så olika ställen samma dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0