Checkar ut.

När jag väl bestämmer mig, då går det fort. Jag checkar ut från Linköping och återvänder hem och det känns fantastiskt bra! Såhär glad och lycklig har jag inte känt mig på länge och därför känns det verkligen att det är rätt beslut. Fick klart idag att jag klarade första kursen här nere och med tanke på det känner jag mig ändå rätt nöjd med min tid här nere. Våren har varit fantastisk och jag har hunnit se mig omkring litegrann. Däremot trivs hjärtat inte här nere och det är inget jag lyckats göra något åt. Eftersom jag har världens mest fantastiska pojkvän är han påväg ner nu. Så om en och en halv timme får jag krama om honom och imorgon åker vi tillsammans norrut för att stanna där tills vi bestämmer att vi vill någon annan stans. Det känns helt fantastiskt och just nu känner jag mig som världens lyckligaste. Jag ringde till pappa vid lunch idag och grät ganska många skvättar, varpå han säger "det är inget att fundera på, ska jag komma och hämta dig nu?". Den fantastiska backup jag har av min nära och kära är helt underbar och jag förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna det. Jag älskar er gränslöst och jag hoppas att jag får chans att återgälda er någon gång! All kärlek till er <3


Kommentarer
Postat av: Frida Fjellner

Du gör helt rätt i att lyssna på hjärtat. Det behöver man göra ibland för att orka med. Skönt att komma 'hem' till din fina familj också! :) Trevlig sommar! Kram

2013-05-24 @ 08:17:32
URL: http://fridafjellner.se
Postat av: Marie

Jaha, å där fick du moster att gråta...igen! Du gör helt rätt Jennifer! Livet är till för att njutas av, inte må dåligt! Å fantastiskta föräldrar och pojkvän det kan jag bara instämma i!
Stor kram!

2013-05-24 @ 09:16:57
Postat av: Jennifer

Ja det känns verkligen rätt Frida, så skön känsla när man vet att man kommer må bra i det :) Trevlig sommar till er med, jag skulle önska att vi kan ses nåt! :) Kram

Sorry moster Marie, jag lyckas med det för det mesta tror jag. Inte min mening! Nu är vi påväg norrut igen och det känns så himla bra! Kram

2013-05-24 @ 12:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0