Shoppingshopping.

Jag är helt imponerad av mig själv, igår på eftermiddagen och idag på förmiddagen har jag shoppat som aldrig förr. Det kan vara så att jag är den enda tjejen på denna jord som tycker att shopping är ganska överskattat, men det tycker jag i alla fall. Det är varmt, mycket folk, det är svårt att hitta nåt man riktigt gillar och så vidare. Kostar pengar gör det också, inte kul! Men nu har jag i alla fall shoppat hejdlöst de här två dagarna. Det enda jag haft i sikte är en ny arbetsgarderob, dels med tanke på introutbildningen i Stockholm men även för att det känns roligt att ha lite fina kläder på jobbet istället för att ha typ bomulls-tshirts varje dag. Så nu har jag en hel del nya blusar och några olika kavajer, det känns som en bra start!


Kommentarer
Postat av: Addie

Oh vad kul, de måste du visa när jag kommer! :D

2013-08-08 @ 21:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0