Provanställning.

Jag har ju glömt att berätta för er, jag har fått jobb! Efter mina sex veckor på Deloitte i sommar tar jag två veckors ledigt och sen återvänder jag dit för att påbörja en provanställning på sex månader. Det känns så ofantligt roligt och jag trivs så bra på den nya avdelningen jag börjat på i sommar, det kunde inte bli bättre än såhär. Inleder med kurs i Stockholm mina två första dagar = en dresscode som min garderob inte pallar. Men tack och lov finns det gratis shopping som heter duga i Sund. Mammas garderob visade sig vara en guldgruva, kläder med lapparna kvar som hon köpt och sen inte förstått när hon ska använda. Jag ska kika runt efter lite egna kavajer och sådär med, men med tre av mammas kavajer och en superfin blus har jag definitivt en bra start. Tack mamms!
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida Fjellner

Men gud va roligt! GRATTIS!! :)

2013-07-14 @ 19:52:13
URL: http://fridafjellner.se
Postat av: Jennifer

Tack så mycket Frida, det känns jättekul! :)

2013-07-14 @ 20:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0