Svensk mark.

E4.an norrut i rejäl snöstorm, tack för det kyliga välkomnandet Sverige. Vi har haft en fantastisk vecka på Gran Canaria med en del utflykter men även lite solande och bad. Min födelsedag firades med en utflykt till Maspalomas och jag vill passa på att tacka Er som inte behöver Facebooks hjälp för att komma ihåg en gammal tjugotvåårings födelsedag, era grattishälsningar är de som värmer i hjärtat, stort tack för dem! På kvällen blev det lite födelsedagsmiddag i San Augustin med Jonas mamma, mormor och morfar som också befann sig nere i värmen! Mysig kväll med god mat och allt man kan begära, (dock ingen semla, får ta igen det när jag kommer hem).

Veckan rullade på och det känns absolut inte som vi varit i solen och värmen i en hel vecka! Dock är det väl bäst att få allt med måtta, nu kan vi ju se framemot nästa semester!

Stort tack även till Jenny, Chrille och Julia som tog emot oss med öppna armar, (åhja, Julias armar var inte jätteöppna mot Jonas och det är så roligt för i vanliga fall älskar barn Jonas och är inte lika förtjusta i mig, därför är det extra viktigt att påpeka detta tydligt!!). Guld värt med er service med skjutsande både till och från Arlanda, middag, övernattning, parkering och allt! Tusen tusen tack!

Nu har vi tagit oss till Sundsvall för en halv natts sömn, bjuder på lite bilder från den gångna veckan men då min telefon befunnit sig i säkerhetsskåpet hela veckan är inte utbudet så stort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0