Mys och middag.

Igår hade vi planerat in lite middagshäng på stan, dels för att hinna fira min födelsedag innan jag åker och sen för att hinna ses lite nu innan det är dags att flytta! Några sågs lite innan hos Sofia och drack lite vin och pratade om allt mellan himmel och jord. Strax efter sju hade vi bokat bord på Sir Winston Upstairs och det var roligt att göra en premiär där! Mycket bra service och riktigt god mat. Jag åt pilgrimsmusslor med en väldigt god risotto och är mäkta nöjd med att jag faktiskt lyckades beställa in nåt annat än kött på restaurang! Tusen tack för en riktigt trevlig kväll flickor!

Nu är jag i upplösningstillstånd över all packning som ska göras iordning. Gnarp, övernattning i Knivsta, Gran Canaria och då vi inte vet om vi ska hem nåt innan Lofsdalen ska även den packningen med. Alla destinationer med sitt egna lilla behov av olika saker, allt ifrån bikinin till slalomskidorna så att säga. Och det här med utlandsresor alltså, vore det en affärsidé att sälja packhjälp till vad som faktiskt behövs och inte. Helt hopplöst och varje liten strumpa verkar ju väga ett kilo styck.. Nåja, lika bra att fortsätta och få någon ordning på eländet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0