Beskedet.

Just det, beskedet som ni alla väntar på och som ett antal sms handlade om under tisdagen, (tillsammans med de i sammanhanget inte fullt så viktiga födelsedagsgratulationerna).
Danny och Molly är tillsammans. Hur känns det att jag har missat chansen medan han var singel? Jag ser på det såhär, alla förhållanden är osäkrast i början så jag surar inget, möjligheten borde statistiskt sett fortfarande finnas! Så nu vet ni att jag inte deppat ihop mig totalt! Hoppas ni kan sova gott inatt nu när jag redogjort för det här! ;)


Kommentarer
Postat av: Marie

Du är rolig du...men du talade ju inte om i bloggen att du nog var en av de första som visste om det...du hade ju läst det när du befann dig på Arlanda i gryningen!..Nåja, jag missade min chans jag å...vad har den där Molly som inte jag har?

2013-02-19 @ 17:28:44
Postat av: Jennifer

Yes, det stämmer! Jag som aldrig öppnar en tidning vänder upp en under frukosten på Donken och mitt framför mina ögon bara står det där! Molly har en enda sak varken du eller jag har... Danny.

2013-02-19 @ 17:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0