Operationsdags.

Så var det dags att få lite ordning på knäet igen. När knäet smällde till 9 april hade jag inte riktigt räknat med att hela året skulle gå innan det blev bra igen. Men å andra sidan trodde jag ju inte det var nåt som skulle behöva läkarvård heller, det mesta man drabbas av brukar ju självläka. Det känns skönt att det är dags i alla fall, rätt nervös för själva narkosen men annars känns det lugnt. Spännande att se hur illa minisken är, om de kan sy ihop den eller om de måste plocka bort den. Pappsen är på väg hit också, han hörde nog allt att lilla flickan inte såg så mycket framemot just narkos, så då rycker han in. 


Kommentarer
Postat av: Marie

Det kommer att gå jättebra! Inget att vara orolig för! Du kan väl höra av dig när du orkar så får jag höra hur det gått! Kram på dig!

Svar: Jag tror det jag med :) Det gör jag, kramkram!
Jennifer Arvidsson

2013-12-12 @ 08:33:50
Postat av: Tina

Hör av dig när du är hemma igen. Kram

Svar: Bara nån kommer och tar bort nålen ur armen på mig så drar jag direkt :p Kram
Jennifer Arvidsson

2013-12-12 @ 10:58:47
Postat av: Lena

Lycka till Jennifer!
Snåla inte med smärtstillande.
Kramar från faster

Svar: Tack så mycket faster Lena, allt gick bra! Kramkram
Jennifer Arvidsson

2013-12-12 @ 16:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0