Tlöööött.

Det börjar kännas att jag varit vaken sedan 04.20 nu. Har varit nära att nicka till några gånger under dagen, inte för att det är tråkigt men hur kan man egentligen hålla sig pigg när man sitter och lyssnar en hel dag?

Bland det knepigaste jag varit med om skedde (eller snarare skedde inte) efter den gemensamma middagen på kontoret idag. Inget kaffe serverades efter middagen. Jag var inte ens sugen på kaffe men något säger mig att kaffe på maten liksom bara ska höra till. Men men, allt är ju rätt knasigt här i Stockholm. Nu är det sovdags, får dock se hur bra det går med sovandet när man delar rum med en främmande människa från ett annat kontor. Förhoppningsvis bra med tanke på att det inte kommer gå att hålla sig vaken imorgon annars..

(Bilden representerar att jag är och förblir en lantis som aldrig kommer känna sig helt hemma i kavaj).


Kommentarer
Postat av: Äjjwååh'

Själv sov jag bara 3 timmar middag idag!

2013-08-12 @ 22:19:51
Postat av: Jennifer

Det hade jag också behövt kan jag lova!

2013-08-13 @ 07:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0