Villkorslöst.

Jag finner inga ord för överaskningsbesöket pappa gjorde igår. Han hade med en cykel till mig och bjöd ut mig på middag och allting var så himla mysigt. Det är fascinerande hur bra ens föräldrar känner en, hur man än försöker låta som att allt verkligen är bra genomskådar de en ganska enkelt. Det är så otroligt fint att de trots mina svar att allt är bra själva bara utan vidare förstår att det faktiskt är väldigt ensamt här nere, (trots underbara Sofie och Nicklas som alltid ställer upp här i Linköping och Andrea med familj som alltid finns att räkna med några mil bort). När pappa sedan dyker upp utan vidare blir ju känslostormarna i sig ganska jobbiga, men jag är så tacksam för både mammas och pappas villkorslösa kärlek och jag får lite ångest av att veta att jag aldrig kommer kunna återgälda den. 
 
Mamma och pappa, tack för att ni tror på mina ibland inte så logiska påhitt, stöttar mig i vått och torrt och ställer upp oavsett vad det gäller. Utan er skulle livet inte vara lika enkelt och jag älskar er för att ni är ni! 
 

Kommentarer
Postat av: Frida Fjellner

Himlar vad fint skrivet! Kram på dig

2013-04-23 @ 08:05:05
URL: http://fridafjellner.se
Postat av: Frida Fjellner

Och vilken fin bild på dig och Stellan! :)

2013-04-23 @ 09:31:46
URL: http://fridafjellner.se
Postat av: Marie

Å där fick Du moster att gråta en skvätt...
Kram!

2013-04-23 @ 09:44:15
Postat av: Jennifer

Tack så mycket Frida! :)
Ja moster, det har blivit en del tårar för min egen del med sen igår eftermiddag, men det är ju skönt att det är lyckotårar! :)

2013-04-23 @ 10:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0