Första turistbesöket.

Efter en fika i Katrineholm med Andrea, Bengt, Britt-Marie och Jocke är vi påväg till Linköping igen. Inte alla dagar man bor så man kan göra så bara ändå, men vi passar på medan tid är! Besöket resulterade dessutom i att jag fick tag på min kursbok som Andrea beställt åt mig eftersom jag varken skriver mig eller adressändrar hit ner. Så imorgon blir det plugg för hela slanten!

Nu är allt administrativt ordnat hos universitetet med, jag har mitt kort och min fullständiga inloggning till mail och allt. Känns bra att börja vara inne i systemet på riktigt, då känns det lite mer på riktigt.

Och slutligen, det första turistbesöket blev Cloettas fabriksbutik (Jonas val)! De hade hallonmumrikar så jag klagar inte, vettisjutton när jag åt sådana senast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0