Bland det värsta.

Idag var jag men om bland det ondaste jag varit med om i hela mitt liv, stötvågsbehandling hos en naprapat. Inte alls roligt och jag ser inte framemot nästa tisdag när det ska göras igen. Att jag ska betala mer än 500 spänn för plågan är ju inte heller stimulerande direkt, knähel*ete... Den där apparaten slog 16 slag i sekunden, så tortyren var slut när lite mer än 3000 slag av en liten stålkula massakerat mitt knä till döden. Huaaaa.. Sen tröstshoppaden jag lite på stan för att jag tyckte lite synd om mig själv, alltså kan man tänka att även det läggs på kostnaden för naprapaten. Alltså blev det en ganska dyr naprapat..


Kommentarer
Postat av: mamma

Den behandlingen har jag också gjort. Man vill nästan klappa till behandlaren. Men faktum är att jag blev helt bra i min plantarfascit som jag hade i fötterna.
Lycka till!

2013-04-29 @ 19:04:02
Postat av: Jennifer

Tack för det, härligt att det funkade för dig! Nu blev jag dock nyfiken på vem du är, med tanke på att mamma ringde och förklarade att hon då inte gjort någon sån behandling? :)

2013-04-29 @ 19:30:24
Postat av: Frida Fjellner

Men fy sjutton, vad eländigt. Hoppas dock att det gör verkan så knäet blir bra sen! Kram på dig!

2013-04-29 @ 19:48:12
URL: http://fridafjellner.se
Postat av: Jennifer

Ja det hoppas jag med Frida, det blir ett lite jobbigt läge annars :) Kram

2013-04-29 @ 19:50:04
Postat av: Tina(systeryster)

Usch då, men snart är du ute å springer igen :) Kram å pöss påre

2013-04-29 @ 22:31:56
Postat av: Jennifer

Ja det börjar bli på tiden lilla storasyster! Kramåpöss till däg mä.

2013-04-29 @ 23:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0