Totalt i chock.

Efter en tacomiddag i Gäddede med mamma, pappa och Andrea tänkte jag en sista gång kika bland tentaresultaten ifall statistiken skulle ha kommit. Och som från ingenting står den där. Överst. Alltså inte under "ej avslutade kurser" längre. Är den klar?! Och så lite till höger, där står det ett A. Ett A? Från två raka F till ett A?!! Allt går in i mitt huvud samtidigt som jag slår händerna för ansiktet och utbrister "Nej med guuuuud". Alla tittar på mig och säger med förskräckelse, "vadåååå?!" varpå jag brister ut i gråt och knappt får fram: "Jag har klarat statistiken!!! Och jag har fått ett A!"

Helt sjukt känns det, jävla plågokurs, där fick du!

Det där har tyngt mig så länge så länge och nu är det över för alltid. Däremot förstår jag det inte än, jag vågar nog nästan inte tro på det. Och där fick den där satans läraren, som inte velat svara på frågor och verkligen inte hjälpt till.


Kommentarer
Postat av: Frida

Starkt jobbat! GRATTIS!

2012-09-07 @ 23:17:59
URL: http://friiiiiiida.blogg.se
Postat av: Marie

Med risk för att bli tjatig...Du är bäst!

2012-09-08 @ 17:43:20
Postat av: Kristina

Grymt jobbat som du har slitit! Samma resultat för mig, känns helt sjukt! Så jäkla underbart att slippa den där skiten nu! Grattis! :)

2012-09-08 @ 19:29:02
Postat av: Jennifer

Frida, tack så mycket! :)
Marie, tjatmomma som skämmer bort mig är vad du är!
Kristina, tack och grattis själv, snyggt jobbat! :)

2012-09-08 @ 21:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0