Ny dag, nya tag.

Jag har inte riktigt kommit på vad som ska fylla den här dagen, det är svårt när alla möjligheter finns. Dagarna blir även väldigt långa när man vaknar tidigt, jag vaknade nämligen med ett ryck av ljud från lägenheten vid halv åtta. Jag är fortfarande helt paranoid sen den gången jag fick ringa polisen då nån försökte ta sig in, så jag var klarvaken med en puls på 190 på en halv sekund. Sen var det svårt att somna om kan jag säga. Jag blir helt tokig på mig själv, jag som aldrig haft några problem med att vara ensam eller sova själv. Jag har alltid känt mig trygg, och nu ska det hålla på såhär utan att jag vet vad jag kan göra åt det?! Värdelöst! Det som lät var för övrigt att nån kastade in reklam genom brevinkastet, och vem går och delar ut reklam halv åtta en söndagsmorgon?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0