Hungerspelen.

Läste ut boken En dag förut idag, jag blev helt överrumplad över slutet, det blev inte alls som jag hade bestämt att det skulle bli! Rekommenderar verkligen den boken, även om den var lite långseg på sina ställen var den väldigt fin och underhållande. Nu har jag inlett nästa bok, dags att ta tag i Hungerspelen. Jag har tänkt läsa den triologin innan jag ser filmen, skulle vara roligt att göra det där med bok och film i rätt ordning någon gång. Jag är dock inte så ambitiös så jag orkar läsa den på engelska, men det gör nog inget om hundra år.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det det som är Hunger games i filmform så att säga?

2012-09-29 @ 21:34:42
Postat av: Marie Kallin

Alltså, det var jag. Vet inte varför mitt namn försvann förut

2012-09-29 @ 21:35:57
Postat av: Jennifer

Jajjemen, så är det! :)

2012-09-30 @ 10:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0