Hund#*%€#

Kom precis på varför det inte går att plugga hemma, den satans hunden som skäller nonstop hela dagarna när den är ensam hemma.. Kan man göra nåt åt sånt när man inte vet vem ägaren är och de (uppenbarligen inte) är hemma? Sitter med öronproppar och musik på hög volym i surroundsystemet, det funkar mot hunden men jag vet inte om inlärningen blir optimal. Bläää vad less man kan bli. Och hur kan man utsätta en hund för att vara själv hela dagarna när den skäller sådär? Man kanske borde lära den att vara ensam först?!


Kommentarer
Postat av: Marie

Be att få ta med den på promenad eller så säger du helt sonika till ägaren..-Jag är hemma hela dagarna och det skulle vara jättetrevligt om hunden fick tillbringa lite tid hos mig. Då lovar jag dig att hunden är tyst. Å hundägaren blir glad! Du kan plugga, hunden ligger tyst och alla är glada!

2012-10-15 @ 11:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0