Bara jag?

Är det bara jag eller är det helt sjukt att det är första november imorgon? Vad händer? Idag när jag satt och slet med alla gamla tentor unnade jag mig i alla fall en av höstens största saker, att börja tjuvlyssa på julmusik! Jag har en regel vad gäller detta: börja absolut inte lyssna före att moster Marie har börjat! (Hon börjar ibland så tidigt att till och med jag tycker det blir lite väl tjuvigt, men det är även därför det passar perfekt som regel). Nu har mamma skvallrat att hon börjat, så tadaaaa, fritt fram för mig med! Mysigt :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Tänk vad rörd jag blir! Inte visste jag att du hade det som regel! Men visst, vi tjuvstartade i måndags när det snöade och vi bakade bullar...sååå mysigt!
Men tänk så fort skvaller förflyttar sig...från Gnarp till Östersund..på bara 2 dagar!
Kram!

2012-10-31 @ 22:30:09
URL: http://www.alpacka.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0