Fatta eld.

Är påväg till Uffe och Lena i Alunda med Jonas, mamma och pappa. Vi ska åka över till Eckerö imorgon och ha det mysigt! Jag har sett framemot den här helgen, det är alltid skoj att träffa Uffe och Lena!

Något som gör min väldigt nöjd är att jag numer klarar av att läsa i bilen utan att bli helt yr, något som är alldeles ypperligt när jag aldrig hinner läsa i vanliga fall. Jag har läst ut Rödhake, Jo Nesbos tredje bok. Inte den som varit bäst av hans tre första böcker, men nog är han en briljant författare. Nu läser jag "Fatta eld", den andra boken av Suzanne Collins Hungerspelen. Den verkar kunna bli väldigt spännande, hoppas jag hinner en bit innan vi är framme i Alunda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0