5 år.

9 november 2007, tänk att det är fem år sedan nu. Jag skulle kunna skriva en hel avhandling här och nu om hur underbar Jonas är och ditt och datt, men det blir nog långtråkigt. Han vet nog att jag tycker om honom ganska mycket ändå. Vi har i alla fall haft några underbara dagar i Gäddede och nu är vi påväg hem till Ramsjö över helgen. Som vanligt är det ett ständigt åkande, men vad gör man inte för att få umgås med nära och kära som man tycker så mycket om. :) Tid är dyrbar, ta vara på den hörrni! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns fler nära och kära som pockar på uppmärksamheten ju...men inte ser man till dig nått för det...eller du kanske tänkt komma snart?

2012-11-09 @ 14:49:32
Postat av: Marie

Mää..namnet försvann i förra inlägget. Det var bara jag..

2012-11-09 @ 14:50:15
Postat av: Jennifer

Nej jag vet, så tråkigt att vi inte ses oftare! Men på jul ses vi har jag hört det ryktas? :)

2012-11-09 @ 15:17:29
Postat av: Anonym

Jamen då är det ju tomten som får all uppmärksamhet..å inte jag! Fasen vad rykten det går!

2012-11-09 @ 20:33:50
Postat av: Anonym

Nejdå, tomten är ju bara en kvart av hela julen! Jo men visst, måste vara mamma som är en skvallerbytta!

2012-11-09 @ 23:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0