Lördagszumba.

Kanske lika bra att inse att jag fortfarande är sjukt schleten efter MRL-passet i torsdags. På Zumban kände jag mig som kossorna tidigare idag, man vill så gärna vara smidig och ändå orkade jag knappt studsa upp från golvet förrän jag var nere igen. Benen är helt slut med andra ord, men det var skoj. Instruktören är den gladaste människan man kan stöta på och all hennes energi bara smittar av sig, så härligt! Nu väntar dusch, sen ska vi grilla lite torrkryddad karré och hacka ihop en smarrig sallad. Emma som är lämnad åt sitt öde i några dagar käkar här, ingen som inte vill ska behöva äta ensam, särskilt inte på en lördag! Det är min bestämda filosofi :)

Puss och kram finisar!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Oh vilken fin bild!

2012-05-17 @ 13:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0