Gofredag.

Hade jag gillat hashtags hade jag gjort några, men jag hatar dem, så jag skippar det! I alla fall: fredag, vänner, tacos, hockey, pesto, mango och te! Många komponenter som tillsammans gör en fredagskväll så fulländad den kan bli. Att det går bra för Sverige lättar ju också upp stämningen!

Morgondagen erbjuder mitt livs första kosläpp, det ska bli himla roligt att se! Hoppas det inte behöver vara pisseblött ute bara, idag blev det både blött och kallt ute på min prommis! Det vore trevligare med uppehåll, men tur att man inte är gjord av socker om väderguden inte läser det här!

Hoppas ni har en mysig hockeyfredag sweetnoses! Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Marie

Är nog bara Du som inte vet att Du är gjord av socker! Så ta det försiktigt ifall det regnar!



2012-05-11 @ 22:41:11
Postat av: Anonym

Haha, jaså det säger du, jag får ta med ett paraply då! :p

2012-05-11 @ 22:56:17
Postat av: Marie

Ja, gör det! För det finns inte så många som Du! Det var därför man uppfann paraplyet....för att rädda alla goda människor...som i sin tur kan förgylla livet för sååååå många!

2012-05-11 @ 23:32:31
Postat av: Jennifer

Ojoj, du kan då verkligen konsten att skämma bort andra med snälla ord du! Jag hoppas du vet att detsamma gäller dig!

2012-05-13 @ 11:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0