Nya upptäckter.

Tur jag har Emma som uppdaterar mig med olika bra appar och grejer via bloggen. Nu kan jag trixa en massa med bilderna i mobilen, mycket roligare än att bara ha orginalbilder! Kolla in appen Pixlromatic.

Innan Tina och Emma åkte hem ikväll åkte vi och plockade lite liljekonvaljer vilka pryder en av bilderna i kollaget. Sedan fick äppelblomstret, klematisen och den underbara sommarutsikten från brokvisten ställa upp till mitt första kollage i appen Instaframe.

Nu är det dags att knoppa, nattinattis på er godingar!


Kommentarer
Postat av: Lena

Jättefint bildcollage! Det dära ska jag testa.

/Lena

2012-06-13 @ 12:27:28
Postat av: Jennifer

Ja gör det, verkligen roliga appar att fixa lite med, jag kommer nog köpa de utökade med för att få lite mer att välja bland!

2012-06-13 @ 23:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0