Hemma bäst.

Som så många andra gånger stämmer borta bra men hemma bäst. Nu är balkongen jättesomrig och fin, jag har fått pussa och krama på Jonas och så har jag hunnit med en liten springtur. Jag ser framemot lite rutiner, även fast jag vet att jag kommer ha tröttnat på det om en vecka. Men nu är nu och at the moment ser jag positivt på lite ordning och reda. Och apppropå det, bombnedslaget här hemma lever inte riktigt upp till någon ordning och reda, så det kan vara en idé att plocka lite. 

Och det suger att appen till blogg.se vägrar funka, kan ju inte ladda upp nya bilder från telefonen utan den. Inte alls kul! Skärpning blogg.se! Bjuder därför på en gammal bild från liteolikaställenisverigeresan jag fick av moster Marie med familj i studentpresent. Här var vi ute någonstans i Stockholms skärgård och seglade. 

Pussochkram på er! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0