Sydligare breddgrader.

Idag har det blivit dags att flyga till sydligare breddgrader, fast det blir inte riktigt så varmt som det låter. Jag flyger från Sundsvall till Arlanda och där hämtar Andrea och Andreas upp mig så åker vi hem till dem i Katrineholm. Nyårsmenyn är planerad, vinet är handlat och klänningen är nerpackad. Jag känner på mig att starten på 2013 kommer bli helt ypperligt grym. Nu ska jag ha en riktigt slö söndag och läsa lite i en god bok innan det är dags att åka.

Jonas har ju andra planer för nyår vilket innebär att vi inte kommer ha firat varken jul, nyår eller hans födelsedag tillsammans. Lite dålig utdelning på firande tillsammans när tre tillfällen försvinner inom loppet av en vecka, men vad gör det om hundra år? Skönt att kunna ha separata planer också, man behöver ju faktiskt inte sitta ihop! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0