En ny när och kär.

Under julen har jag och förmodligen många med mig en förmåga att tänka lite extra på nära och kära som inte längre finns med oss och som vi saknar. Saknad blir väldigt påtaglig just nu när julen är en högtid för samvaro och värme.

I juletid ägnar man ju även mycket tid, tankar och glädje till de nära och kära som finns med oss. Det här året fick jag en ny liten när och kär och han är utan tvekan det bästa som hänt under hela 2012. Det sötaste som kryper omkring på denna jord värmer fasters hjärta så fort det behövs tack vare att Frida är helt fantastiskt duktig på att lägga upp bilder på honom, (tack och lov).

Jag vill önska Er alla en riktigt fin och God Jul, ta hand om varandra och njut av god mat och dryck!

Och en särskilt första God Jul till Storgrabben i Malå, hoppas tomten kommer med en massa skoj till dig Levi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0