Au revoir.

Den bästa julklappen någonsin skulle jag nog vilja påstå, en resa till Paris med min släkt som numer är tjock tack vare att mina pepparkaksgrissinisar gick hem. Så i april bär det av till Frankrike. Jag, Jonas, mamma, pappa, Tina, Emma, Marie, Olle och Simone åker och jag ser verkligen jättemycket fram emot det! Och såklart många andra fina och behövliga julklappar med, jag tackar och bockar för allt fint!

Ikväll blir det lite bastu med pappa och Jonas och när mamma kommer hem blir det nog Så mycket bättre julspecial. Mysigt att Jonas är här nu så jag får fira lite jul med honom med! :)

Hoppas ni hade en fin julafton igår och att de röda dagarna fortsätter lugnt och skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0