Fredag klockan lunch.

Jag orkar inte mer, vill inte vara kvar, jag längtar efter er min kära mor och far, för skolan den är skit, jag känner mig så seg, jag orkar inte tänka för jag hatar vår kurs metod!
Hm, om jag slutar nynna Markoolios sånger och slutar modifiera texterna på dem kanske denna oändliga teori skulle fastna någon nedrans gång.

Citerar en annan stjärna, Doris i Hitta Nemo: Just keep swimming, just keep reading?... Jag läser och läser och läser men kommer aldrig till slutet. Väldigt motiverande.

Nu ska ni inte behöva läsa några fler självbeklagelser här, imorgon är ångesten över för den här gången. Ge mig fredag klockan lunch, NU!


Kommentarer
Postat av: Marie

Bodde jag närmre skulle du få en peppkram!

2012-04-27 @ 08:29:18
Postat av: Anonym

Det hade varit nåt det, men tanken räknas också! :) Men nu är det över för den här gången i alla fall!

2012-04-27 @ 14:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0