Ska det va så ska det.

Att jobba idag, det var inte kul. Jag hade dödat för att få sova i tio timmar till, men vad gör man? Överlevde på  nåt mirakulöst sätt, och nu har jag och Emma sett tre filmer. Sleepover, Lejonkungen 3 och Lejonkungen 2. Gissar att vi kör ettan när vi ändå är i farten, ska man göra nåt ska det ju trots allt göras ordentligt. Även om jag helst av allt skulle se trean tre gånger istället. Världens bästa film, alla kategorier!



Jag älskar mina brudar!



Och jag älskar Pumba!


» Detta är mina principer, och om du inte gillar dem... så har jag fler.

♥         J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hallå! Ni kan ju inte kolla lejonkungen utan mig! jag har ju inte sett 2:an och 3:an! Dåligt.... :P Nu måste ni kolla dem igen med mig!

2011-09-04 @ 12:39:32
Postat av: Jennifer

Tror du att du måste tvinga mig se trean igen eller?! Knäppis! <3

2011-09-04 @ 17:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0