Mitt stora dilemma.

Här händer det ju mycket.. Jag hinner inte riktigt med mig själv just nu, det händer lite för mycket annat. Det mesta av min tid upptas av jobb och plugg, och däremellan är jag dessutom förkyld. Två varav en riktigt intensiv nollningsvecka satte sina spår och återhämtningen är nog inte riktigt färdig än. Det är i alla fall rätt klurigt att prioritera alldeles som man vill mellan jobb och plugg, så den här fredagen kan bara sluta på ett sätt: sovandes i Andrea och Andreas soffa. Snart ska vi dit och äta tacos, och sen åker Jonas iväg mot Sveg för att jaga.

Ahnäh, det händer väl inte så mycket andra spännande saker. Jag vet att jag inte berättat om Kroatien än, och att jag inte ens visat några bilder. Däremot räknar jag med att livet borde lugna ner sig efter nästa vecka, så då kanske tiden faller in så jag kommer ikapp mig själv lite grann.

Over
and
out.


Mitt stora dilemma just nu: Jag vill färga håret brunt men inser att så gott som ingen kommer hålla med mig. Ni förstår, till och med pappa lägger sig i när det här kommer på tal, hans lilla flicka är ju en blondie.

› Det möjliga och det omöjliga ligger i individens beslutsamhet.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Plugghästen på körfältet

Stay blonde!

2011-09-18 @ 14:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0